Jag har fått en iPod Touch! :D

När jag kom hem från jobbet så hade Yuji lagat carbonara till middag, dukat fram och så fick jag paket! Han har hållit på och smusslat och donat hela dagen idag och köpt en iPod Touch till mig! Jag är så glad, jag har en under iPod som hängt med i tre år men snurrplattan har börjat glappa och 90% av allt jag har på den är videos.. det var bara dags för en touch helt enkelt.. Visst har jag det bra?!



Det ska bli grymt najs att kunna ta med sig Skype också, vi använder ju Skype som hemtelefon (vi har faktiskt ett 08, Stockholms nummer :)!) så nu kan jag svara oavsett vart jag är. Klockan är redan halv två på natten men nu är jag helt inne i det underbara som heter iTunes (eller not..) och snubblar down memory lane med massa musik.

Jag har varit ett riktigt STORT Tenacious D fan. Dom är sjukt bra faktiskt.



"How's it going?" that's the first thing I say to you.. "How's it going, is flowing?"

Kommentarer
Postat av: sabina

vad kul! :D jag önskar mig också en sån..:P vad har du för mobil telefon? :)

kram

2011-04-02 @ 21:55:46
Postat av: Lo!

vad häftig! jag vill också ha en ny mobil D:

Jag har en fråga. Jag har läst din blogg nu i ett tag, och eftersom du går för att få körtkort, kan du mycket kanji? är det svårt att lära sig teckenen, eftersom dom är så många? :O

2011-04-02 @ 22:16:50
Postat av: Livmoderskeppet

vilken fin present! Vad snällt av honom!

2011-04-03 @ 19:00:42
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com
Postat av: elin

Cool mobil!

2011-04-03 @ 21:06:26
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: maria

vilken snäll kille du har :)

2011-04-04 @ 04:33:42
URL: http://mariaaa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0