26 grader idag!

Idag har vi haft mellan 22 - 28 grader här runt om i landet! Det är så härligt! Här hos oss har det varit runt 26. Tyvärr kommer det inte gratis, kvällstid så sjunker tempen med runt 10 grader och med en sån temperatur växling så blir det så otroligt fuktigt cirka två timmar vid middagstid. Det är det värsta jag vet, helt plötsligt känner jag mig alldeles fuktig.. blöt.. lite panik känsla men det är bara att andas igenom det.



Jag har tvättat som en hysterisk galning och haft balkongdörrar öppna hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Shit, redan så varmt? Om jag flyttar dit så kommer jag att ha problem, haha...

Snabb fråga! Hur dyrt är det med frisörtjänster i Japan? Då menar jag mest vad klippning och färgning kostar.

2011-04-17 @ 13:47:51
URL: http://sofiaostlund.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

wow! Vadå avundsjuk! Vill också ha!!!

2011-04-17 @ 18:54:43
URL: http://mylifejapan.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Åh vad skönt med 25 grader! =)



Lät som du sa "jag står härute och pissar". Fick lyssna om två gånger innan jag förstod vad du sa i klippet. Haha =D

2011-04-19 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0