Onsdag morgon och sol!

Jag har slängt i en maskin tvätt och sitter i sängen och värmer mig såhär på morgonkvisten.
Idag är det äntligen sol så jag tänker tvätta som en galning på förmiddagen.



Jag har även ett helt kilo röda bönor pasta hemma så jag tänker laga lite japanskt godis.
Igår kom min recept bok som Yuji beställt åt mig på amazon så nu ska jag bara välja vad.






Annars har jag skrattat gott halva morgonen åt Yujis ADD bok som han har för att förstå sin
pucko fru lite bättre, i boken är vi en katt och vi är helt oproduktiva och halvt värdelösa.
Men katten är söt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Skulle vara roligt att veta lite mer hur det är att ha ADD, jag har inte så stor koll vad det är eller hur det är. Kanske kan berätta mer om det i något blogg inlägg:)

2010-10-01 @ 12:36:46
Postat av: Natalie

Hej!

Jag undrar vart du får tag på alla sånna där små, söta, bilderna, som i detta fallet var den där hajen i havet.

2010-10-16 @ 09:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0