Godmorgon

okite - vakna

Idag känns det väldigt segt att vakna men jag har inge val, det är termins prov i spelplanering
hela förmiddagen innan vi slutar, vi ska göra en planering över ett pussel spel med runda spelpjäser
och ha minst 5 bilder/grafik av någon sort i power pointen.
Efter en sån här mysig långhelg så är jag inte alls på humör att åka till skolan men det är bara å bita ihop.





Utanför dörren är det alldeles lugnt och tyst.
Svalt och skönt har det blivit på senare dagar också.
NU ska jag försöka se om jag kan få i mig någon frukost, jag är inte så duktig på det.

Kommentarer
Postat av: Kaj

Hoppas det går bra i skolan!

2010-09-21 @ 07:18:30
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Dixi Wonderland

Man tror ju att det borde vara super kul att gå i skolan i ett land som Tokyo haha. Kan du inte ta kort på lägenheten? Skulle vara jätte kul att se hur den ser ut :P



Sen kommer kanske en dum fråga men är de många i japan som kan kampsport? Tänkte de är ju väldigt populärt i filmerna ;D

2010-09-21 @ 09:56:22
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Elin

vilket fint område, nu längtar jag till min japan resa!! Awwww...



hoppas provet går bra! det låter komplicerat!!! Eller så är det jag som är korkad.

2010-09-21 @ 11:49:31
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: Yao

enligt min mamma så ska vi åka till Korea nästa år. Men det är ju ett mini krig mellan nord och syd korea nu så jag försöker övertala att vi ska åka till japan istället. Jag längtar enumer nu när jag har sätt hur fint det är. :D

2010-09-21 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0