Tråkig dag trots att det är fredag.



Idag är en tråkig dag trots att det är fredag.
I skolan händer ingenting så jag har bestämt mig för att ta halvdag och åka hem.
Kanske går jag till McDonald's eller Saizeriya för att plugga lite mer kanji.
Men först ska jag äta min bentou som Yuji gjorde till mig i morse för att han är så söt.

Yuji såg förresten sista avsnittet av Lost igår.
Jag följde Lost tills 4 säsongen sen började jag titta på annat istället, det gick för segt fram.
Jag googlade "Lost last episode wtf" och fick den infon jag behövde så jag känner att jag
fått mitt closure av serien och är rätt nöjd med hur den slutade.
Fringe är dessutom hundra gånger bättre!

hai hai - ja ja

Kommentarer
Postat av: Kaj

Vad gulligt av honom!

2010-09-17 @ 08:00:09
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Wilma

haha, ja! ;)

2010-09-17 @ 12:06:17
URL: http://mlawo.blogg.se/
Postat av: dilara

neej det är inte sant men låna den från bibblan den är skit skit bra<3

2010-09-17 @ 19:49:50
URL: http://diloslife.blogg.se/
Postat av: Sarah Hellström

Hejsan.

hoppas verkligen du läser detta !

Jag upptäckte din blogg för ungefär 10 minuter sen och var västan helt grön i ansiktet av avund ;0

vill också bort från sverige !

jag undrar om jag kunde be dig om en grej :)

du verkar ju vara en riktigt pokemon tjej,och jag är en galen twilight tjej, och jag undrar om det finns mycket twilight prylar och sånt i japan, alltså man tror ju att japan har ALLT !

om det kanske inte är för mycket att be om, kanske du skulle kunna ta lite bilder på twilight grejer och så åt mig som jag kunde lägga upp på en blogg som jag och 4 andra tjejer driver ihop ? :)

skulle vara så kul att ha bilder som ingen annan har :) du kan isf mejla bilderna till mig på :

[email protected]

_

förstår om du inte orkar/vill, men kan ju hoppas :)

2010-09-18 @ 19:47:30
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0