Trainrant

Nu har jag antligen blivit utslappt ur klassrummet efter att ha spenderat cirka 5
timmar at att lyssna pa en klasskompis dator som konstant spelat ett och samma The Grudge
ljud som frankly lat som en kaffebryggare i 4.5 timmar tills jag tillslut insag efter att ha hort
dom konversera att det faktiskt ska vara The Grudge och inte kaffe mellanrost.
I see.

Nu sitter jag pa taget hem och ar jattehungrig.
Tur att man inte bor sp speciellt langt ifran skolan, min kompis Sophie visade tidigare lankar
till helt otroliga fina hus i Gunma-ken, cirka 45 min fran Tokyo  och for halva priset av vad hyran
ar pa varan tva rum med kok.. men hur skulle man orka sitta och pendla 3 timmar per dag.
Men nog hade det varit mysigt att bo nara Sophie och att ha ett hus :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0