Löning i Shibuya :D



Jag hoppade av tåget vid Shibuya idag och råkade handla lite som inte stod på listan.
Jag lyckades få det sista svarta byxparet från Baby Shoop som är precis likadana byxor
jag köpte till min syster och som jag trånat i sen dess, tyvärr va lila slutsålt.

Det blev också ett nytt Shopp halsband, det här blir mitt tredje!
Jag älskar det halsbandet men eftersom det bara är ett 100 krs halsband så blir det grönt -
rött - konstig silver efter ett tag så då byter jag ut det med ett nytt "guld".

Ists var jag lite på jakt efter en ny perfym, jag har inte använt någon på ett bra tag, bara perfym
lotion så jag var verkligen sugen på något nytt men efter 5 min i en perfum affär så har näsan domnat
helt så jag försökte ha lite strategi i mitt letande och är fortfarande lite förvånad över att jag fastnade
helt för Britney Spears Curious, det var oväntat.
Men precis vad jag ville ha, lite mer diskret nyduschat sådär.. jag har inte riktigt lust att lukta hubba bubba.

Egentligen var jag ute efter att få köpa lite höst kläder och annat nu när kollektionen är ute men det
fanns verkligen inget kul alls, inte ens i 109, mycket fint men inget som var ett "must have"..
Förutom två hoodies på Tommy Girl men det känns som att jag redan har så många?
Tycker ni inte att det är lätt att hamna i en spiral där man egentligen bara köper samma kläder
om och om och om igen?


Nu har Yuji äntligen kommit hem efter nomikai (det betyder bokstavligen drick möte och är något
som japanska företag har för sig då anställda måste gå ut och vara sociala med varandra, oftast izakaya
och sen karaoke, man kan inte riktigt säga nej till dessa) så nu ska jag ta hand lite om honom
med andra ord natta och se till att han får i sig lite bakis mediciner ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar byxorna! :D

snygga!

2010-09-24 @ 19:38:11
URL: http://emmasreflection.blogspot.com
Postat av: Dixi Wonderland

Det ända som jag köper om och om är rosa kläder xD Byxorna va riktigt coola :D

2010-09-24 @ 19:49:54
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Annicat

Jag tycker jag ser likadan ut varje dag. Och varje gång jag shoppar har jag bara ögon för samma sorts plagg och samma sorts färger hela tiden. Jag borde förnya mig lite, men jag antar att jag hittat min stil helt enkelt:P

2010-09-24 @ 21:51:35
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Elin(DuzellChan@Youtube)

Fett nice byxor :D

Inte så mycket för mjukisar men sånna skulle man kunna tänkta sig att ha :)

Och rekommenderar sedan Avrils parfymer om du ska ut efter ny parfym sen.

Hennes luktar helt underbart och inget som man luktar hubba hubba av xD

2010-09-24 @ 22:19:35
URL: http://rubberduckzilla.blogg.se/
Postat av: ax

vilket häftigt liv du verkar leva! ^^

har aldrig varit i japan, men vill verkligen dit någon vacker dag! :)

2010-09-24 @ 22:57:01
URL: http://aixiens.blogg.se/
Postat av: Krånglig&Konstig

Hejsan Mimi!

Måste bara säga att din blogg är så fruktansvärt bra! Har följt din blogg sen 2008. Men har aldrig kommenterat. Din blogg har bara blir bättre och bättre. Jag har också lånat dom flesta av dina '' decos '' eller smileysar som du använder på dina inlägg. Hoppas det är okej.

2010-09-25 @ 08:57:18
URL: http://krangligochkonstig.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag gillar din klädstil! Den ser så mysig ut och jag längtar till jag kan shoppa i Japan!!!~ Det verkar vara så stort utbud!!



Det "drink-mötet" verkar så typiskt japanskt. Man ser det alltid i draman!!!



Ta hand om dig!!

2010-09-25 @ 10:03:35
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0