Super Mario 25 år jubileums konsoller

Nintendo släpper både Wii och Nintedo DSiLL till deras jubileum.
Förutom det så släpper dom igen Super Mario Collection, något som nog alla som
någonsin ägt ett Super Nintendo har haft/spelat/fortfarande har hemma!
Fast till Wii den här gången.



Nintendo DSiLL:



Nintedo DSi från 7eleven:



Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig.
LL hade varit roligast att ha eftersom jag velat ha ett LL men eftersom jag redan har ett DS har
det varit svårt att övertala mig själv att jag behöver ett till.. men å andra sidan känns 7elevens
version mer seriös? DSiLL har ju ett rykte att vara för gamlingar som ser dåligt, hehe.
Det är helt i samlar syfte som jag ska köpa en så jag kommer i stort sett inte ta den ur sig låda
mer än när jag precis köpt den annars hade LL varit ett självklart val eftersom DSi är så lik Lite!


Kommentarer
Postat av: Jas

Jag tycker personligen DSiLL är snyggast.. (röd/svart lover) men också för den ser rolig ut samtidigt som att den fortfarande är stilren!

2010-10-12 @ 15:10:14
URL: http://keedo.blogg.se/
Postat av: Dessie

Är DS bra? Jag har funderat på att köpa en men vet inte vilken som är bäst att köpa :P (a)

2010-10-12 @ 15:55:17
Postat av: natalie

sv: vad betyder kimo no style?

2010-10-12 @ 16:44:46
URL: http://nattuchan.blogg.se/
Postat av: Sora

don't really get it, är det antingen ds eller wii med ett spel?



Vill ha ett ds att spela på men känns dumt att köpa medan man pluggar

2010-10-14 @ 13:25:47
URL: http://threespots.webblogg.se/?tmp=141323

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0