JINSEI GAME till Super Famicom!



Vi snubblade förbi Book-Off idag när vi var ute och hittade Jinsei Gekijou för Super Nintendo!
Egentligen är spelet ett brädspel (som jag vill haaa!) som handlar om livet, det finns även i Amerika
som "The Game of Life" men i japanska versionen börjar man som småbarn och måste gå igenom hela
skolåldern innan man kan skaffa jobb och karriär!

Men just nu har Yuji tjockat upp sig framför TVn med Metal Gear Solid (som för mig mest är en medelålders
man som humpar runt i gräsplättar på marken) så jag ska se nya avsnittet av Lyxfällan medan jag kommenterar
precis allt som händer (folks frisyrer, deras val i livet, möblering, något som hände för en vecka sen som jag blivit
påmind av men har absolut inget att göra med något alls osv) till Yuji som kommer hmm:a instämmande med jämna mellanrum fast han inte lyssnar på ett endaste ord jag säger.
Ahh äktenskap 


(Källa)

Nyare spel konsoller som det japanska spelet finns till är Nintendo DS och Nintendo Wii.

Kommentarer
Postat av: LillKoppen

Ja visst gör det :) Varsågod ;)

2010-10-09 @ 17:39:31
URL: http://enjoytheliiife.blogg.se/
Postat av: LillKoppen

Oj, glömde visst skriva.. Jo, jag har smakat dom ;) Väldigt goda enligt mig, vad tycker du själv? Eller har du smakat dom? :)

2010-10-09 @ 17:54:34
URL: http://enjoytheliiife.blogg.se/
Postat av: LillKoppen

Blev nå fel så det blev 3 kommentarer men du kan ju ta bort 2 om du vill.. Hehe ;)

2010-10-09 @ 17:56:11
URL: http://enjoytheliiife.blogg,se
Postat av: Amanda

Brädspelet finns även i Sverige :) Köpte ett för några år sedan.. fastnade dock aldrig för det.. tyckte det gick för fort att spela klart det.

2010-10-10 @ 02:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0