Försök till ohämmad H&M shopping

Igår släpade jag mig äntligen utanför dörren trots det hemska vädret med konstant regn och blåst och drog mig till H&M in Shibuya (eftersom dom av nååågon anledning inte har webshopping) för att inhandla sånt som behövs.
Jag passade på och köpte allt som var på listan av saker som är ett måste men som jag bara skjuter upp, bl a underkläder (hade inte en BH som inte försökte döda mig med byglarna), strumpor (som inte är i regnbågens färger med massa småhål i efter mammas schäffervalp som nu är typ 3 år), några basplagg för t ex bröllop och tja lite mer vuxna tillställningar, tjocktröja och en tshirt till maken som tycker han redan har kläder (Nej) och så vidare.
Då är det lite skönt att Japan nu fått H&M eftersom man kommer undan billigt och jag känner mig nöjd trots att jag inte är något vidare H&M fan alls, dessutom kan man dessutom lämna tillbaka kläder det kan man inte ta för givet i Japan!


Kommentarer
Postat av: Kaj

Bra jobbat!

2010-10-31 @ 08:09:15
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Sofia

Hur är storlekarna på H&M i Japan? :) Finns det 38-42?

2010-10-31 @ 11:47:56
URL: http://sofiaostlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0