Pokemon Apoklypse lång trailer!



Pokemon Apoklypse
Jag har fått en massa tips om den här trailern sen den läckte ut och är tacksam för alla som tänker på mig när dom ser något Pokemon! Nu när trailern finns längre i nice HD ville jag dela den med er andra på bloggen för den är rätt ball i alla fall i mina ögon! Det är ingen Pokemon film i produktion nu (tyvärr) utan det här är ett litet kul fanfiction projekt som några semi-profesionella har gjort (bland annat han som spelar Satoshi/Ash).

Storyn i trailern är att gymledarna har lämnat gymmen och Pokemon battles har gått från att vara något som skapat starka band mellan Pokemon och tränare till något olagligt underground.

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Det hade varit så galet häftigt om dem faktiskt skulle göra en sån där otecknad Pokémonfilm!

2010-11-16 @ 16:12:38
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: elin

Verkar skit coolt men tycker pokemonen ser lite läskiga ut...

2010-11-16 @ 16:16:41
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: nicole

SV: ja helt spännande att få läsa om ditt liv där :D pga ditt blogg så har jag faktiskt bestämt mig att göra som du gjorde,fast i Sydkorea! jag har alltid haft stor intresse för landet :) Spännande att åka dit och vara självständig,vet inte när mina planer blir av men i de kommande åren iaf :))

2010-11-16 @ 21:03:46
URL: http://nicoletoledo.blogg.se/
Postat av: aidaj

hej! älskar din blogg haha..

jag undrar bara en grej, hur klär sej japaner?

är det sådär galet som man brukar se på tv o tidningar, typ gangourous o så.. hur ser deras vardagliga kläder ut?? :)

2010-11-16 @ 23:41:39
Postat av: Alexandra

Wohoho! Nice! Den vill jag se som långfilm :D

2010-11-17 @ 09:50:02
URL: http://aoitori.blogg.se/
Postat av: Cassie

Hej gumman :)



tack så mycket för din fina kommentar ^^

Ja alltså jag blev bara så besviken på denna människan va tvungen att säga något:P tog bort videon och ersatte de med en text istället :D.



man ska verkligen inte bry sig vad jag blev så förvånad över va hur hon dömde mig bara efter 1 foto. jag förstår inte hur hon kan tycka att 1 glas vin eller cider skulle vara dåligt bara för att man är förälder man har rätt till att ha ett liv vid sidan om man vill, jag ser iallafall inget fel med det jag är ju ingen sämre mamma för de så jag tycker ju synd om henne om hon nu tycker så för då måste hon vara rätt inlåst



aww tack så mycket :) han har långt hår nu och långa ögonfransar haha och han har Kims skratt de ser så sött ut. la ju upp lite nya bilder på facebook gär om dagen ska lägga upp fler snart :)



Kramar

2010-11-17 @ 14:18:10
URL: http://casielyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0