Pokemon Special Bag!





På fredag ska vi hyra bil och åka till en Outlet ungefär i närheten av Mount Fuji så idag när jag var en sväng i mataffären bara för att plocka upp pizza deg (var för lat för att göra egen) så passade jag på och köpa en Pokemon Special Bag som dom säljer nu till barnen inför jul. Påsarna finns med olika motiv och former (Hello Kitty, Julstrumpa osv) och man får oftast något i dom, i min får jag en original snack bricka!

Men största anledningen till att jag köpte den var såklart för de godis som finns i den, det var faktiskt en mycket bättre mix i år än förra året, ostbågar och pop snacks klubba är mina favoriter!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh! En sådan skulle jag vilja ha :O

2010-11-10 @ 14:54:08
URL: http://vintertroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0