Spel snack!



Igår hittade jag ytterligare ett spel till GBA som har en liten tjockare topp än dom andra, det vill säga så styr man stor del av spelet genom att vicka, snurra och vrida på konsollen! Jag tycker det är superkul så när jag stöter på ett sånt spel köper jag det direkt, hoppas att en dag hitta dom i sina original boxar.

Känner mig sugen på att googla dom spel som finns och sedan att samla ihop dom. Det vore lite kul att ha!



Dessutom på rekommendation från ett gäng på Facebook som köpte jag med mig FallOut 3 med mig hem och wow jag är riktigt överraskad! Efter att ha ignorerat det på hyllorna i månader för att ha trott att det bara var ytterligare ett pang pang spel så visade det sig att FallOut 3 är Oblivion med vapen.

Nu är jag helt värdelös med PS3 kotrollen eftersom jag aldrig spelar first shooters på maskinen så jag dör hela tiden men får samma mysiga känsla när jag spelar som när jag spelade Morrowind, mitt most favorite spel ever.

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej! tänkte bara, eftersom du gillar pokemon, så kanske den här fan maid trailerna gillas! är själv inget fan av pokemon men tycker den är grymt gjord :D och kan tänka mig att om hollywood gjort en film skulle den vara ungefär såhär :D gillar din blogg! :D



http://www.youtube.com/watch?v=sDX1m0Y2Vkg

2010-11-10 @ 16:40:06
Postat av: Natalie S.

Hejsan! Du har fått en Beautiful Blogger award av mig, Natalie Skogman.

Vill du veta mer om vad du ska göra nu? http://nattuchan.blogg.se/2010/november/beautiful-blogger-award.html

2010-11-10 @ 17:19:57
URL: http://nattuchan.blogg.se/
Postat av: TikkTakk

sv: Haha, ja det gör jag, du har frågat det innan tror jag ;D Är du intresserad av det? :'D

2010-11-10 @ 18:14:19
URL: http://tikktakk.blogg.se/
Postat av: Lionlicious

Glöm inte att införskaffa Fallout: New Vegas när du spelat "färdigt" 3:an!

2010-11-17 @ 08:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0