Få matvaror levererade istället för att gå och handla

COOP deli var här för några dagar sedan och gav oss deras katalog. COOP deli är den största kedjan som levererar mat, min värdmamma använde dom och Yujis mamma använder dom, deras egna märke är faktiskt riktigt bra. Jag är grymt sugen och har funderat länge på att använda COOP istället för att gå och handla själv, vi har ingen bil så det blir alltid att fulladda cykeln när vi veckohandlar, med COOP så kan jag handla varannan vecka och allt levereras till dörren t om toapapper.. genialiskt.








Kommentarer
Postat av: :D

åhh gud va gott de ser ut !!!! =D

2010-11-19 @ 15:12:07
URL: http://flowerrock.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det verkar så annorlunda att bo i japan! På ett väldigt positivt sätt, jag längtar verkligen tills jag flyttar ner i vår, din blogg har verkligen fått mig taggad! ps Pokemon rules ;D

2010-11-19 @ 16:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0