Skolan borjat och fortfarande inget internet.

Jag sitter i skolan, vid en dator for forsta gangen pa over en vecka!
Det ar otroligt hur mycket jag far gjort hemma nar datorn inte tar upp
sa mycket av min tid men nu tycker jag att vi lidigt nog, tyvarr sa kommer
modem och annat mys inte forran tidigast den 18 maj..
Vi har alltsa inget internet hemma just nu.

Men ni missar inte sa mycket, vi har inte fatt nagra bilder fran fotografen
an, det ar lite tidigt for stackarn att ha bearbetat allt, jag tror ocksa att jag har
ett svagt minne av att jag sa ja at ett brollops album ocksa.
Vi far se, men bilder kommer komma!

Brollopet gick jattebra och vi hade jatteroligt!
Jag blev dock sjuk i nagot slags supervirus och tappade rosten bara dagar innan
ceremonin, sa jag lat som en 60 arig rokare nar jag svarade "I do" framfor alla.
Men det har varit jattemycket, nu borjar allt antligen lugna ner sig nagot, mina
foraldrar har varit pa besok sa schemat har i stort sett varit umgas - hem och packa upp
- sova och sen inte sa mycket mer timmar har funnits, jag har fortfarande ont i fotterna!



Nar jag var pa vag till morfar och mammas hotell stod en parkarbetare och
visslade och pysslade for sig sjalv mitt pa gatan dar han sopade lov, helt i sin
egna varld och nar jag kom narmare sag jag att han holl pa att pula pa den har.
Sa sot, haha.


Kommentarer
Postat av: Panda

Grattis ännu en gång till bröllopet ^_^. Det var ju bra att det gick bra. Synd dock att du blev sjuk så tätt inpå ceremonin. Ser verkligen fram emot att se bilderna.



Kram från Panda

2010-05-11 @ 16:29:44
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: Beckie

Åh grattis grattis till bröllopet! =D

Precis som Panda så ser jag verkligen fram emot att se bilderna när dom kommer upp~~

2010-05-12 @ 06:54:52
URL: http://beckie6.deviantart.com
Postat av: 知美

Awww vad kul, nu är du gift!!

Jag tänkte faktiskt att du inte hade uppdaterat på ett tag och började bli orolig!

ha det bra!

2010-05-12 @ 11:20:43
URL: http://shouganai.blogg.se/
Postat av: Maria

Gulligt av parkarbetaren!

Längtar till att få se bilderna från bröllopet :)

Mimmi, kan jag få låna dig SNARAST! <3

2010-05-12 @ 15:15:10
URL: http://makitty87.blogg.se/
Postat av: Hysteria

Många gratulationer! Vad roligt att ni har gift er nu! Och vad fint ni ska bo! Grattis igen!



(LyckligtSlut på FL:))

2010-05-14 @ 03:35:45
URL: http://hemmafruhysteria.blogspot.com
Postat av: Debbie

Åååh, vad gulligt. ^^ Sådana saker får en bara att längta mer tills vi ska åka.

Grattis igen till giftermålet! :)

2010-05-14 @ 19:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0