Helt underbart att ha ett normalt kök!



Så har hela dagen gått och jag stod precis och diskade upp efter middagen
och det är helt sjukt vilken skillnad det blir när man helt plötsligt har plats.
Att diska är väl aldrig speciellt roligt men när man helt plötsligt har en diskho som
faktiskt rymmer en tallrik så blir det på något sätt ändå mindre tråkigt att diska.

Jag kan fortfarande knappt tro att vi har en diskbänk, efter att så länge skurit 
saker genom att balansera en skärbräda över en minimal diskho..



Och så en liten bild på min födelsedags tårta som jag saknar fortfarande.
Glasstårta från Baskin Robbins är det godaste som finns!

Kommentarer
Postat av: 知美

fyller du år?

tårtan var jättesöt~ ser god ut oxå!

Ja, det måste vara skönt med ett snyggt kök! :D

2010-05-21 @ 17:59:16
URL: http://shouganai.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack, ja hon är ett riktigt litet charmtroll.. bjuder på leenden åt höger å vänster.



Haha, ok ja då är det nog inte det..jag har ju själv crawings emellanåt utan bebis i magen, just nu mozzarella med basilika och tomat=b

2010-05-22 @ 00:27:09
URL: http://mittmirakelevelina.blogg.se/
Postat av: 知美

sv: Grattis i efterskott igen då! Vad kul, firade du på något speciellt sätt?



Tja, kök är ju alltid ett kök kan man säga!



Ja det är både bra och dåligt att det bara är hiragana i spelen eftersom man inte lär sig kanji, men man lär sig iaf mer ord! Har du något bra tips hur man lär sig mer kanji?



Hoppas du har det bra och så i Japan! Bye

2010-05-22 @ 09:40:16
URL: http://shouganai.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken stor diskbänk ni har! Gött. Det där med att ha skärbrädan över diskhon känner jag igen, haha. Just nu håller jag och min pojkvän på att leta gästhus i Tokyo, får se hur det går! Grattis i efterskott!

2010-05-22 @ 18:21:01
URL: http://outthewindow.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahah..så det finns flera som mig alltså... jag kör mycket på frukost perioder..samma sak i någon vecka, sedan en annan..och det måste vara just det tills suget gått över!

Men jag måste säga att jag hade bara sug efter bra grejer när jag var gravid, typ jätte grovt bröd med sallad ost och tomat och massa jos till det..sedan frukt..massa frukt och på slutet villa jag ha fiskbullar med rårivna morötter med citron på, det var tvunget att vara citron på, åt det säkert 2-3 gånger i veckan.. så det måste inte vara massa onyttigt, för det trodde jag det skulle bli..

2010-05-22 @ 21:38:15
URL: http://mittmirakelevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0