Dagarna rinner iväg.



Bytte lakan i sängen idag och min sida är ballast.
Vilken sida tycker ni bäst om att sova på?
Jag bryr mig verkligen noll om vilken sida, utan sover där det är lättast med
min dator eftersom jag inte kan sova i tystnad, bara med film.



Jag har inte riktigt kommit in i några smidiga rutiner med nya huset
än känner jag, det blir ju väldigt mycket mer att göra när man har tre rum
att städa och hålla ordning istället för ett mini.
Men vårat nya kök spenderar jag också mycket av tiden framför spisen och lagar
mat, i dag fick vi oven steamed makrill (Japanska heter det Saba shioyaki) med 
ris och miso och shiraae synd bara att jag inte fick någon bild på det hela innan
Yuji hade ätit upp allt, han var som i extas över all japanskmat.
Det var första gången som jag lagat fix någonsin i mitt liv, förutom fiskbullar,
så jag var grymt fokuserad och spänd på hur det skulle blir.
Så nu känner jag mig nästan lite mallig eftersom han åt som en galning.

Kommentarer
Postat av: 知美

maten låter jätte god! :D tja fler rum betyder mer städning tror jag, kämpa på!



jag gillar din sida av sängen! Hahah Shrek!



ha det bra

2010-05-26 @ 07:41:13
URL: http://shouganai.blogg.se/
Postat av: MamiiChau@soclog

hej gumman :).. Ja eller hur det är liksom mer speciellt att säga "Min man" istället för "min sambo" hoppas att allt är bra med dig :) kramar <3<3<3<3

2010-05-26 @ 16:55:52
URL: http://MamiiChau.soclog.se
Postat av: Panda

Vilka härliga lakan ^_^. Eftersom jag inte delar säng med någon, ännu, så ligger jag alltid i mitten XP



Kram från Panda

2010-05-26 @ 18:26:39
URL: http://lifethatslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0