Vanlig måndag

Så var det måndag igen.
Det är så underbart skönt att bara få vara hemma, visst är det
mycket att göra med alla hushållssysslor och ADDn låter en inte ens göra hälften
men det är så skönt att slippa gå i skolan och att slippa måndagsångesten.

Idag har jag slagits den vanliga vecko kampen mot fukt mögel som är en del av
japanska vardagen och också städat badrummet som jag gör en till två gånger i veckan.



Jag är överlycklig över att Kanal 5 även lagt upp Unga Mödrar Danmark nu då
jag helt tappat intresse i alla mina shower, How I Met Your Mother, Two and a half men
och så vidare är väldigt bra sitcoms som jag gillar men dom kommer ingenstans.
Det händer ingenting, bara samma sak säsong ut och säsong in och man ledsnar.

Ted till exempel, det har varit sjukt spännande och se hur han träffar deras mamma
men nu är det dags för honom att träffa henne, showen måste ju inte sluta för det.
Det hade varit kul att se dom dejta och hur han friar och så vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0