Nya DS

I juni (15:e för att vara mer exakt) kommer Nintendo att
presentera deras nya handhållna konsoll men den information vi
får veta redan nu är att den kommer ha stöd för alla gameboy spel
och den kommer ha stöd för 3D utan att man behöver glasögon.
Hur det fungerar för färg blinda vet jag inte..

Jag är fortfarande en av dom som tycker 3D är lite föråldrat och inte
alls fungerar speciellt bra, trots att jag inte är färg blind eftersom det
inte ser perfekt ut men Nintendo är ganska bra på att imponera.

Själv kommer jag springa runt och stå tryckt mot butiksglaset när
den kommer ut men kommer försöka hålla mig från att köpa första
versionen eftersom lite alltid kommer.. oavsett vad det är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0