Borta hela dagen i Enoshima, Kamakura!

Yuji fick ett ryck igår kväll och bestämde att vi skulle åka till Enoshima i Kamakura
idag på en liten utflykt för att få komma ifrån Tokyo lite nu när våren kommit!
Det var sjukt fint, precis som Japan alltid är utanför Tokyo och nu känns det bara
som att jag skulle kunna göra vad som helst för ett fint hus med trädgård i Kamakura!





Jag rörde ihop en tunnbrödrulle bentou och passade på att slänga i en massa sånt
som jag tyckte vi skulle äta upp i kylskåpet, enligt lite halvsnurriga mig som tagit
mina sömntabletter så var bentou designen en.. Ö..?



Till middag blev det izakaya mat och nama biru!



"Vad kan tänkas komma ut?? Va spännande!"



Det är så mysigt att våren kommit till Tokyo!


Kommentarer
Postat av: Beckie

Ser riktigt härligt ut där! =D Hur långt ligger det från Tokyo egentligen? =)

2010-03-22 @ 16:54:17
URL: http://beckie6.deviantart.com
Postat av: Kira

Väldiggt fina bilder! :D

2010-03-22 @ 18:19:19
Postat av: Tsing

va rolig "dryck-automat"

slipper fundera så länge på vad man vill ha^^

2010-03-27 @ 14:17:24
URL: http://tsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0