The Imaginarium of Dr. Parnassus



Vi kom precis hem från en torsdags dejt som Yuji tog mig på för att
pigga upp en grå torsdag, lite mumsig mat och bio är något av det mysigaste.
Vi såg The Imaginarium of Dr. Parnassus med Heath Ledger som avled under inspelningen.
Det var en bra film tycker jag, jag var knappast uttråkad under själva filmen men
den var aningen svår att förstå, det var lite svårt att följa storyn fast.. det inte var det.
Jag vet att det låter konstigt men all-in-all en bra och vacker film.
Det var också fint och se Heath Ledger hedras.

Kommentarer
Postat av: ellen ~

fan vilken härlig blogg du har :)

underbart att tjuvkika på ditt liv ^^ hehe

2010-03-04 @ 21:16:40
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0