Sony Ericsson Xperia utan tvekan.

Nu när Docomo också kommer släppa nya Sony Ericsson Xperia
så var det inte så speciellt svårt för mig att välja ny mobiltelefon, 
trots att telefonen kör på Googles nya OS Android och det inte är
något som direkt imponerar något speciellt på mig men det blir kul.


Telefonen finns också i Sverige så det är inget nytt på så vis, för mig
är det bara en super telefon med alla features med snabba sökningar
och ihop länkningar med allt som telefonbok och Facebook, music och internet.
Ju lättare man kan stalka folk desto bättre, inte sant?

Det enda jag tycker är en big let down såhär innan telefonen släppts och innan
det finns riktiga som  man kan få känna på i affären var att modellerna på Yamada
Denki inte hade någon strapholder.. det kan väl inte stämma, då kan man inte hänga
telefonen runt halsen?

Kommentarer
Postat av: Lucinda

Heej ! (^-^) Jag har "frågestund" hela veckan på min blogg ^^ ... så har du nån liten fråga, kan vara vad som helst, så fråga på bara x)

2010-03-23 @ 21:04:28
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: Jojo

Haha..japp visst är den underbar!



Dock är den ca 2-3 månader försenad för det varit så många mjukvarufel med den så jag tog beslutet att vänta och köpa den när dom rättat till allt om några månader. Men de är PERFEKT och passar så bra i handen! <3 Love!

2010-03-24 @ 01:22:47
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Best

Tycker om din blogg, det är kul och läsa om ännu en svensk i Tokyo och hur speciellt det känns.

Lite jobbigt bara att din svenska inte är så bra, mycket ansträngande i längden att behöva rätta till alla stavfel, grammatikfel etc i huvudet medan man läser.

Om Xperia, jag har en och den köpte jag i Yamada Denki. Den har strappholder, så du behöver inte oroa dig. Dock är det rätt dyrt. Jag kör snålt och har valt ett bra plan men räkningen är på ca 1 man yen per månad ändå.

fortsätt skriva. Men försök tänka lite extra på språket :) Det blir trevligare för alla dina läsare.

Alternativt kan du skriva på Engelska, om det ändå är ditt första språk som du skrev.

Ja ne..

2010-05-26 @ 09:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0