Möbler och krams

Idag åkte vi väldigt spontant till IKEA i och med deras Clearance Sale.
Det blev ett snabb besök eftersom Yuji var tvungen att gå tillbaka till jobbet men
jag känner mig super glad över att jag bl a äntligen införskaffat ett större tvättställ.
Det blev även två större bunkar till bak och så då våran Tupperware är rätt liten och
8 flytt lådor (i riktiga storlekar till skillnad från Japans små minisaker) som dessutom
var nedsatta ordentligt så jag hoppas att jag redan imorgon kan få tummen ur och
ta mig till magasinet och börja packa så att när vi väl får klartecken från Yujis företag
bara kan ringa en flytt firma och så rullar allt på smidigt!



Jag är inte så speciellt intresserad av heminredning och sånt och tycker
det är smidigast om vi kan hitta allt i en och samma affär så att jag inte
hinner bli uttråkad men vi får se om jag har sån tur.
Men hursomhelst verkar det bli en Månstad bäddsoffa, precis vad jag letade efter
som rymmer två stycken, det verkar inte direkt växa på trän i japanska butiker.



Sängen jag vill ha är dock inte från IKEA utan en japansk möbelaffär som vi måste ta och
leta reda på igen för ingen av oss kommer ihåg vad den kostar, det var så längesen vi såg den.

Kommentarer
Postat av: Panda

Ska ni flytta till nytt ställe nu när gifter er? Det måste vara skönt egentligen. Har ni länge planerat att flytta eller är det för att ni ska gifta er?



Kram från Panda

2010-03-18 @ 17:19:43
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: Camilla

Guud jag är så avundsjuk! Jag älskar heminredning och läääängtar tills jag får inreda min egen tokyo-lägenhet till sommaren/hösten!!

2010-03-18 @ 18:20:12
URL: http://outthewindow.blogg.se/
Postat av: Sabina ❤

Tack så mycket för all info ^-^

2010-03-18 @ 20:07:15
URL: http://sweetfairyfloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0