Japanska drugstores har precis allt man behöver.

Idag har jag varit iväg och köpt lite olika piller jag kan tyckas
mig behöva för ett lättare och bekvämare liv.
Japan är så underbart på det sättet att dom verkligen lagt ner energi
på.. all slags forskning egentligen och allt som inte är olagligt finns att
få tag på bredvid tvättmedlet istället för att man måste beställa dyrt
från någon halvskum amerikanks site på internet.



Jag hittade DHA hängandes helt random vid typ schampoo flaskorna och
kände helt plötsligt att hela min dag var gjort, DHA och EPA är fetter som går
hand i hand med Omega-3 och ska ha en otrolig effekt på dom med koncentrations
svårigheter (men även dom utan eftersom få äter nog för att få i sig det som behövs).
Känns så underbart att inte behöva sitta och beställa hem dyrt från internet som jag måste i Sverige.


Kommentarer
Postat av: Debbie

Nice! Jag hoppas också på att kunna hitta några mirakelmediciner i japan, hehe. Nej, men kanske iaf sånt som kan göra en lite piggare. Längtar efter fuktigt klimat också! o^-^o

2010-03-03 @ 13:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0