Filmen Pandorum får båda tummarna upp! : D



Jag och Yuji är ju dom enda människorna i hela världen som tycker Sunshine
är en skitbra film, det här med rymden och science fiction är något vi kastar oss över.
Så när jag letade film medan jag lagade middag och hittade Pandorum hoppades jag att 
den skulle vara något i stil med Sunshine speciellt när det känns som att man sett
allt som finns att se just nu (filmtips uppskattas alltid!)



Vi tyckte Pandorum var ASBRA.
Den handlade i kort och gott om två astronauter som vaknar upp på ett 
rymdskepp utan att minnas något och sen snabbt märker att dom inte är ensamma.
Det är rätt mycket Sunshine stuk på den men jag tycker faktiskt den är snäppet bättre.

Så gillar man sci-fi så tycker jag man ska se Pandorum : D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0