Dags att börja tänka på ny mobiltelefon!

Jag är inte alls nöjd med min mobiltelefon och vill byta ut den när
mitt kontrakt tar slut i juli i år, så jag har redan nu börjat tänka på vad det är jag
vill ha eftersom jag just blev så besviken med telefonen jag har nu.
Här är två som jag tittat på idag!



F-04B som kommer nu i mars/april kan man ta isär när man använder den!
Det är en vanlig slide telefon som man kan sära på och använda var för sig.
Man kan prata i båda delarna, alltså t ex prata i keyboarden och ta kort med skärmen!
Den hålls ihop med magneter och görs av Fujitsu.



Den andra jag är sugen på kommer från PRO Serie och är väldig lik Blackberry.
Den är alltså mer en jobbtelefon men vad jag egentligen vill ha är något väldigt likt iPhone.
Men inte en iPhone i sig eftersom dom dels bara verkar gå sönder hela tiden och
att det räcker med att jag måste få en vardag med itunes och ipod att fungera.

Men jag har tid på mig att fastna för en telefon, jag vill inte välja fel den här gången.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad har du för telefon nu?

2010-03-10 @ 17:01:31
URL: http://outthewindow.blogg.se/
Postat av: Panda

Jag vet precis hur det är när man ska välja ny mobil. Först fastnar man för en och sen en annan och sen blir det till slut någon gammal model för att slippa allt krångel med nya modeller.



Kram från Panda

2010-03-10 @ 17:28:04
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh jag känner igen det där. Men nu har jag (äntligen!!) hittat en telefon jag är supernöjd med. En sony ericsson Satio. Innan dess så har jag bytt telefon minst 2 ggr per år haha. Fast den ultimata favoriten var ändå Nokia 3310. Den strulade aldrig, man kunde lita på den i vått och torrt.

2010-03-10 @ 20:52:22
URL: http://felicia07.blogg.se/
Postat av: ....

HTC HD2 (y)

2010-03-10 @ 22:09:21
Postat av: Jojo

Suck för telefoner...nu är jag ÄNTLIGEN av med min iPhone, jag älskade den men suck så många problem det var med den telefonen!!



Nu ska man bara hitta en ny älskling, en djungel men här borta finns verkligen inga vettiga telefoner känns det som..dom kommer från stenåldern. Blir nog en splitter ny Sony Ericsson som ska komma i slutat av månaden...men usch jag vet inte! :S

2010-03-11 @ 16:28:39
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0