Vardags shopping och Pepsi Strong Shot!



Det är sånna tråkiga och skumma saker man måste lägga pengar på när man är vuxen.
Idag efter skolan tog jag en tupplur på soffan (jag deckade mer men det känns bättre att
låta som att man planerat att sova middag) sen släpade jag mig ut i det hysteriska amason vädret
och köpte förkylningsmedicin, kläder, plastpåsar, myggspray, hår inpackning osv.. allt sånt
där tråkigt som man måste köpa ibland, nu är det gjort, puh.

Dagens köp var hårda tandborstar som jag ska skydda vårat dusch rum mot mögel med, mouhaha.



Nya grejen just nu är Pepsi Strong Shot så det köpte jag med mig också. 
Jag tänkte att morgonen är nog bäst att prova den på och se om man känner
av all den där extra koffein som ska finnas i!

Kommentarer
Postat av: becka

svar: ja, hade någon tafsat så på mej tror jag inte att jag hade fattat vad som hände.... man tror ju inte att något sånnt ska hända....



Jag har sommarlov nu.. men hjälper till en massa här hemma, så de e lite som att ha ett jobb :P



Är de pepsi strong shot goda? sett reklam för dom innan... :D



Synd att Japan åkte ut ur VM :( satt å hejjade på dom!

2010-06-29 @ 19:18:40
URL: http://www.gepzy.livejornal.com
Postat av: Elin

Har inte kommenterat här på ett tag men har följt dig ett tag. Haha under en massa pen-names.



Undra om den pepsin kommer till sverige? hahah om ett halvår kanske. Undrar med om du vet när de nya pokemon släps i JPN?



Ha det bra

2010-06-29 @ 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0