Äntligen biljetter till nya Pokemon filmen!

Eftersom jag var så sjukt sugen på marinerade ägg så lagade jag lite gyudon (kött) för
att ha något att äta till, i vanliga fall är jag inte ett fan av gyudon alls men jag tycker om min
egen, mouhaha, ibland är det ju så!



Jag var på Pokemon Center idag också och köpte biljetter till nya Pokemon filmen så
nu kan jag slappna av med det, haha.
Events: Välja mellan Raikou, Entei, Suikun, en per biljett.
Genom biografens Wifi får man sen Serebii.

Dessutom har jag fått se boxarten till Pokemon Dark/White.
Imorgon ska jag springa ut och köpa Coro Coro Comics och se mer leaks!

Ps: Från fredag får man en special Goon's Scizor från McDonald' i Japan.


Kommentarer
Postat av: Beckie

Åååååh... ;___; Jag kan inte annat än att vara avundsjuk. ._. Vill också se Pokémon på bio.. och.... jag vill också shoppa loss på Pokémon centret. TT___TT

2010-06-14 @ 19:14:15
URL: http://beckie6.livejournal.com
Postat av: Camilla

Entei är coolast!

2010-06-14 @ 20:01:28
URL: http://outthewindow.blogg.se/
Postat av: Debbie

Vill också ta del av events. Du får lära mig hur det går till sen! Finns ju typ inga här, och de som finns har man inte orkat ta reda på hur det fungerar. Själv skulle jag nog valt mellan Entei och Suikun. :D

2010-06-16 @ 09:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0