Juni 10, 2010

Idag var första sommarkläder dagen för mig.
Vi har haft det varmt ett tag nu, lite mer än en månad men jag
är alltid väldigt skeptisk och litar inte alls på solen!



Jag har aktivt valt bort bloggen på senaste tiden då det varit alldeles
för mycket jag behövt göra men ingen speciellt intressant, mest flytt och skola.



Men nu börjar det ta sig, eller vi är faktiskt klara och alla småsaker har hittat
sina små lådor och vrår där dom kan ligga och inte vara ivägen.
Det känns himla skönt men det känns verkligen att man flyttat till större, det
är mycket mer att hålla ordning och städa ordning på!
Jag trivs så bra!



Imorgon eftermiddag kommer lilla bebis Alex medan Sam och
hennes man ska fira sin första bröllopsdag.
Så vi ska ha fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gullig unge :D

Själv tar jag studenten i morgon >< Vill inte!! XD

2010-06-10 @ 21:01:50
URL: http://iwearahalo.blogg.se/
Postat av: Maria

Söt bild på dig gumman! <3

2010-06-11 @ 14:46:08
URL: http://makitty87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0