Shopping i Akihabara!



Kom hem klockan 10 idag efter att jag och Sam (och lilla Alex förstås!) tog en rätt
impulsiv trip till Akiba och till Super Potato som nog är spelhimlen för alla spelgalna.
Jag ska köpa en ny konsoll och står just nu och balanserar mellan Super Famicom, 
Famicom och Nintendo 64.
Idag införskaffades Heavy Rain till PS3, på tok försenat men det har varit svårt att hitta.
Donkey kong (Country) till Super Famicom (Super Nintendo) för endast 105 yen!
Yoshis spel till GBA där spelet har en liten rörelse detektor (ska bli grymt kul att spela)
Och Sam köpte även Harvest Moon 64 till mig i smyg när jag inte såg *lycka!*.

Vi ska tillbaka redan på fredag då hon ska ha en Sega Drive och jag förhoppningsvis
bestämt mig för hur jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Neko

Aaw, vad gulligt av Sam! Självklart ska du ha ett Super Famicom! Själv håller jag utkik efter Harvest Moon till SNES men det är ruggigt svårt att få tag på!

2010-06-22 @ 18:33:04
URL: http://nekoneesama.blogspot.com
Postat av: Sara

Min sambo spelar Heavy Rain. Det är nästan som att titta på en film hihi. Jag vet inte hur det är i Japan men i Sverige släpptes inte så många intressanta spel till N64.

2010-06-22 @ 21:56:59
URL: http://felicia07.blogg.se/
Postat av: Camilla

ååå älskar super potato, längtar tillbaka dit. nu är det bara 24 dagar kvar tills jag kommer till tokyo!

2010-06-23 @ 01:06:03
URL: http://outthewindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0