Nintendo 3DS bilder!






Kommentarer
Postat av: Beckie

Nintendo ägde helt klart sönder hela E3! Har visserligen inte sett SONY än, men herregud. Jag och sambon satt och hoppade i soffan av glädje när spel efter spel visades och sen Nintendo 3DS. <3 __ Ah~~ Det blir att spendera mycket pengar på spel... ;>

2010-06-15 @ 20:40:59
URL: http://beckie6.livejournal.com
Postat av: Penny

Hejsan Mimi, jag har följt din blogg ett tag nu då det väntas flytt till Tokyo för mig i oktober (= Tänkte fråga dig vad du rekommenderar när det gäller en japansk laptop, med det menar jag om du skulle valt att köpa en med japanaskt keyboard i japan eller om jag ska köpa en vanlig svensk här i svergie innan åker? Kanske ska nämnas att jag kommer studera japanska..



Sötaste bloggen har du iaf ^^ Ha det fint!

//Penny

2010-06-16 @ 12:35:22
Postat av: Johan

Jag tyckte alla spelen som Nintendo hade var Awesome!!! :D

2010-07-04 @ 10:13:50
URL: http://jayb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0