Lill Alex på besök!



Ikväll har vi haft lillbebis på besök och busat med honom.
Han är så otroligt go och nu vet vi att sängen vi köpte var ett bra köp, vi har
ju inte så mycket golv yta eftersom vi inte har barn så det var jättebra att kunna ha honom
i sängen utan att vara orolig för att han ska ramla ner!



Det var två som verkligen kom bra överens också och blev riktiga
polers, Yuji och Alex hade super roligt ihop.


Tänkte ta lite korta frågor också, bl a den här som jag fick på ett äldre inlägg.
Jag bodde ju här så jag gick bara och valde skola och sökte in som ni gör i Sverige.
Det är minst lika enkelt att söka från Sverige skulle jag tro bara lite mer jobb
med email kontakt och visum ansökan och sånt praktiskt.
Och så måste du ju självklart kunna japanska.

Jag skulle nog gjort en fotnot på bilden i förra inlägget!
Jag har en skoluniform på mig (eller toppdelen av en) men vi har inte uniformer
i skolan, det har man endast upp till gymnasiet så vi har inte det.
Det är någon anime uniform som jag blev påtvingad under International Day, min
skola har en del cosplay kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0