Min Robin hjälper mig plugga



Idag har jag suttit med kanji papperna från eftermiddag till nu läggdags.
Det är sjukt hur lite hemlängtan kan få en att plugga, om jag bara vetat det tidigare.
Det finns säkert hundra olika tekniker för att lära sig kanji, flashkort och kanji drill
tror jag är mest populärt (och det japanerna kör) men inget sånt fungerar på mig, eller
jag antar att mitt plugg sätt är lite kanji drill, jag bara skriver om och om igen kors och
tvärs, hit och dit tills dom sitter, idag hjälpte Robin till också.

Det är inte alla som vet men Robin (egentligen Robin Hood) är min kattbebis.



Det har han varit sen han var såhär liten plutt och jag har lärt honom allt jag kan.
Inte mycket som var så speciellt nödvändiga och bra saker dock xP


Kommentarer
Postat av: Elin

vad supersöta bilder!!!!~ Om jag inte hade kattallergi hade jag velat ha en! :D



lycka till med pluggandet. がんばってね!

2010-07-30 @ 10:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0