Nya Pokemon filmen var asbra!



Idag var vi och såg nya Pokemon filmen och den var såå bra!
Det var jättekul att få se Zoroaaku och se vad den kan göra lite, innan hade
vi alla bara sett de bilder och den lilla infon som visats i Koro Koro Comics.
Jag älskade Zoroaaku, jag kan knappt vänta tills jag får testa den i spelet (18SEPTEMBER)
och vill just nu lägga till den i mitt team men man kan aldrig säga något till 100%
innan man checkat läget med en Pokemon.

Nej den var verkligen asbra, hoppas mangan är ute nu och inte när DVDn kommer så
jag kan ta med mig den till Sverige och läsa, jag t om grät på slutet (haha loser).



Nintendo eventet för Pokemon filmen är Serebii som man får inne på biografen.
Jag visste att den skulle komma igen tillslut!
Att ha Serebii och föra över den till Black/White är det enda sättet att få Zoroa i 
nya generationen (alltså över huvudtaget), man kan inte möta honom i vildgräset
(som det står stort i rött över Zoroa's huvud!).



Min fina bentou från idag!!
Onigirin i onigiri lådan är tonfisk/mayonnaise!
Jag hade faktiskt ingen onigiri låda innan så nu äntligen har jag en.

Kommentarer
Postat av: Johan

Åh den vill jag med se!!! ;D

2010-07-16 @ 19:47:18
URL: http://jayb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0