Supermysig lördag!



Den här bilden lyckades jag ta på min mobil men vet inte riktigt vad jag ville ta kort på?

Idag har vi lekt hela dagen med Debbie och Sebastian och haft super mysigt!
Vi åt först lunch i Shibuya sen gick vi runt hit och dit innan vi åkte hem till oss allihop
käkade middag och snackade om allt möjligt.
Det var verkligen jätteroligt, tackar för en toppen dag!



Vi var också inne en sväng på Book-Off och jag norpade åt mig både
Super Mario Collection och Yosshi Island för 1000 yen.
Jag och Yuji har spelat lite Super Mario 3 nu innan vi hoppar i säng och
jag är verkligen så värdelöst på Mario, jag har inget tålamod alls och hoppar
bara runt som en hysterisk anka sen landar på någon fiende eller rakt ner i ett hål.
Inte konstigt att jag inte är ett Mario fan alls, haha!

Kommentarer
Postat av: Patrik

du kanske ville ta kort på vad det nu är som växer innanför staketet? XD

2010-07-03 @ 18:43:12
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: ~* Kittypop :3 ~

Sv: Ja. :3 & Spelnördar ftw! 8D<3

Jag vill hemskt gärna till Japan, men jag är nog lite för ung att flytta dit alldeles själv. <_< Jag är faktiskt 14 år. x3 >< Fast jag kan nog besöka Japan, men då måste jag spara ihop en summa pengar också. ._.' :>

2010-07-03 @ 19:27:20
URL: http://kittypop.blogg.se/
Postat av: Johan

Åh super Mario <333 :D härligt. Jätte fin blogg har du också :)

2010-07-04 @ 10:12:01
URL: http://jayb.blogg.se/
Postat av: Debbie

Yay! XD Jättekul var det! Och så bra att det blev av till slut. Det får vi göra om snart! :D

2010-07-05 @ 07:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0