Första inlägget från Sverige!

Nu har jag landat och mitt jetlag har börjat lägga sig lite.
Det känns inget konstigt att vara i Sverige trots att ett år har gått men jag märker
att mitt liv och mina rutiner inte riktigt passar in här, det kommer nog ta ytterligare
några dagar innan det jämnar ut sig lite (och jag slutar vakna klockan 6 på morgonen).
Om det är något jag saknar just nu så är det Aquarius (jag är så törstig) och min Yuji,
usch va tom jag känner mig när han inte är med mig och jag inte har honom att ta hand om.



Jag rev igenom några gamla flytt kartonger nu på morgonen som pappa och hans fru har
haft åt mig med saker som jag inte vill slänga ut, skolkataloger, gamla dagböcker men som
jag inte kunde ta med mig innan jag visste hur Japan skulle bli.
Jag hittade en massa manga som det känns hjärtskärande att det inte är värt att kosta på
att skeppa över dom hem, så jag tänkte nog passa på att sälja dom när jag är här.
Dom är alla i jättefint skick, några hela serier och några styck manga.

Kommentarer
Postat av: KillenIJennifersKlass

Jag är lite intresserad ^^ Du kan maila mig priser och vilka serier det är om du har lust! [email protected]

2010-07-18 @ 11:22:50
Postat av: Johan

Vilken är den bästa mangan du någonsin har läst? :)

2010-07-18 @ 22:28:15
URL: http://jayb.blogg.se/
Postat av: Elin

Välkommen till Sverige! (^_^)b

2010-07-18 @ 22:33:13
Postat av: Elin

Välkommen tillbaka :P

Vad är det för manga som du tänkt sälja??

2010-07-19 @ 13:57:45
URL: http://iwearahalo.blogg.se/
Postat av: Beckie

Hur kommer det sig att Yuji inte är med dig? '-' Fast han kanske har jobb att sköta iofs.

Det är för övrigt alltid hjärtskärande att slänga bort/sälja saker som man egentligen inte har någon lust att göra sig av med. Har nog hur mycket "skräp" i källaren som helst, men som jag verkligen inte kan slänga bort.

2010-07-19 @ 14:36:27
URL: http://beckie6.livejournal.com
Postat av: Tsurashi ~ ツラシ

vilka manga:s har du? ^^

2010-07-20 @ 01:00:10
URL: http://tsurashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0