Farsan!

Vi har precis kollat på "Farsan" som jag velat se så länge.
Jag har skrattat så jag gråtit och nu går pappa runt och säger
"jag blir inte rädd från dig" det var en sjukt rolig film!



Nu är det i alla fall bestämt att jag inte ska ha kvar det blonda håret
på bröllopet, det var ju heller inte meningen från början men jag tycker
det är så himla roligt att jag velat ha kvar det men då stod valet mellan att 
också färga ögonbrynen eller tillfälligt mörka håret (som med 100% sannolikhet
kommer att tvättas ur rätt på en gång så ljust blir det igen!).
Pinsamma var att jag behövde text för att kunna hänga med, jag har börjat behöva
det på senaste tiden och inte bara i svenska filmer, är man så ofokuserad?

Jag har fått lite frågor från olika håll varför Yuji inte är med mig och det är för
att han jobbar så han kommer inte förrän kvällen innan bröllopet och stannar en vecka.

Kommentarer
Postat av: R O R A . S E

VA! Så du pratar kung fu?

2010-07-26 @ 21:35:40
URL: http://rora.se/
Postat av: MYMiC

Åh, haha! Var filmen så bra?

2010-07-28 @ 15:16:56
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Emilie

Kusin, jag har också svårt att hänga med i svenska filmer utan text. Så har det varit ända sen jag flyttade hem igen och det har inte blivit bättre nu på tre år, så jag funderar på om ljudet är kasst i svenska filmer...

2010-07-31 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0