Det blir frisör på måndag!

Ugh, jag har inga rutiner alls nu känner jag.
Det är mycket på G och mycket som ska fixas och det känns lite stressigt
när jag inte riktigt får några rutiner, bloggen kommer i kläm då också!
Mysiga är att jag jobbar på en ny design så vi får se när den kommer!



Jag har varit hos frisören och fått tid till måndag, han bara suckade åt mig
när han såg min hemma färgning (som väntat) och ska "rädda" det hela.
Han har tänkt sig slingor så förhoppningsvis får jag behålla lite ljust men mer
så det blir bättre match med ögonbrynen eftersom dom är väldigt mörka.
Det ska bli kul och se hur det blir, men kommer sakna mitt .. "blonda".

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha inget illa menat men i japan, är det inte "inne" att ha färgat sönder sitt hår? Det ser faktiskt bra ut på dem.



2010-07-29 @ 20:23:30
Postat av: Angie

Hej igen!



Gud vad jag älskar din blogg, man blir själv spänd/upphetsad, för jag vill själv flytta till japan!



Undrar bara hur du lärde dig japanska?, från manga eller hemma på olika sidor, hade du någon lektion i skolan?

2010-07-29 @ 21:31:33
URL: http://angiechan.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstår inte riktigt varför du måste färga håret mörkare... Du färgade det väl blont nyss? Är det enbart för att det ska matcha dina ögonbryn? :s Tycker inte det är nåt fel med mörka ögonbryn till ljust hår :)

2010-07-30 @ 09:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0