Så himla virrig.. men Otousan var asbra!

Jag har vänt upp och ner på hela lägenheten och kan varken hitta mitt
gym kort eller mina gym skor, förstår inte hur jag lyckats med det.
Den här lägenheten är 12 kvadratmeter, HUR kan man tappa bort saker.

Men under min jakt efter dessa två saker hittade jag min riktiga vinterjacka
(som jag helt glömt bort att jag ens har.. seriöst är jag borta eller vad?)
och Yujis andra par långkalsonger som varit borta hela vintern.



Jag har precis tittar klart på jdramat "Otousan" också med samma
skådespelare som från "Mama dare yori mo.." som jag verkligen gillar.
Den var precis lika bra och han gör ett sånt strålande jobb, rekommenderar
verkligen det dramat för dom som inte sett och vill se lite familjedrama!

Och sen bara för jag gillar den:






Kommentarer
Postat av: Julia

Svar:

Haha okej ^-^

Du kan uppfinna ett par som är figur sydda och sälja i japan det kanske skulle bli stort! :D



Åh okej, jo trevlig ska jag allt vara och svara ordentligt med!



Tack så hemskt jätte mycket ännu en gång för ditt svar du är den bästa!!



Ha det jätte bra!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2010-01-14 @ 18:34:57
URL: http://mauchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0