Lite snabbt fran Kyoto.....

Forlat alla, det har varit full gang har med nyarsfirande som ar en stor
grej i Japan, vi tycker att det ar stort i Sverige men inget mot vad det ar har.
Det har verkligen inte funnits nagon chans for mig att updatera mellan
allt som ska fixas och allt jag maste lara mig, phew!
Kanns som om jag lart mig japanska all over again : D

Men den 4:e ar vi tillbaka i Tokyo och jag har en massa att beratta.
Forhoppningsvis kan jag klamma in ett inlagg dar emellan.

GOTT NYTT AR I EFTERSKOTT!
Hoppas att ni hade en mysig nyarsafton!




Kommentarer
Postat av: LyckligtSlut på FL^^

Gott nytt år!!! Puss

2010-01-02 @ 14:51:21
Postat av: Miriam

God fortsättning!^^

Lär vara härligt att gå på Hatsumode i Kyoto. Var där en sväng en gång och kollade på massa tempel. :)



Det var första Pokémon-filmen. ;D



Spelet var jätteskoj! Fast jag tycker inte det var svårare än Monopol. Dessutom bestämmer man själv hur många rundor man ska köra så det slipper hålla på i evigheters evighet. Man håller koll på allas ekonomi och livspoäng via en elektronisk display som läser av varje spelares kort också så man slipper tänka så jättemycket. XD



Nej, aldrig kul att stressa med tvätt och grejer inför resor.. Hoppas ni haft det jättebra iaf. :)

2010-01-02 @ 18:28:26
URL: http://yamada.blogg.se/
Postat av: Maria

GOTT NYTT ÅT världens bästa Mimmi ^_^

2010-01-03 @ 11:29:55
URL: http://makitty87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0