Kotatsu


När vi flyttar ska vi definitivt köpa en kotatsu och ha för vintrarna när det är såhär
fruktansvärt kallt inomhus hela tiden, en kotatsu är ett bord med filt som har
ett värme element fast under bordet så man håller sig varm och go! 

Just nu funderar jag dock på om det inte är dags att köpa en värme matta
som vi bara kan lägga ut på golvet där vi sitter, vi hade tänkt vänta tills nästa
vinter men det jag fryyyser 



Nu blir det att plugga IT passport och fylla i min visum ansökan för i år.
Och japp, helst båda samtidigt och kanske lite TV tittande på det.
Multitask är ju after all det bästa som finns! 







Kommentarer
Postat av: becka

aha... de e ett värme elemt under bordet... aldrig fattat de hehehe.... :P

2010-01-16 @ 18:47:41
URL: http://www.gepzy.livejornal.com
Postat av: Kira

Oh vilket smart bord XD :D



Jag undrar hur du får massa sådana coola småa smileysar eller figurer i dina meningar? :D

2010-01-17 @ 18:27:25
URL: http://cailapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0