Godmorgon!



Började morgonen med att se bilder från Ken och Yukaris bröllop.
Sånt stort grattis från mig och Yuji, vi blev alldeles blödiga här hemma.
Kan knappt vänta tills ni båda är tillbaka i Tokyo 

Annars har jag chillat igår med lite pudding (som jag lyckats sluka hela)
och en bentou tidning som jag bombade med post-its.
Tidningar fulla med bra recept som går snabbt att fixa ihop på morgonen
som även berättar hur mycket kalorier lunchen kommer innehålla
är ännu en såndär grej som får en att aldrig vilja lämna Japan.
Hur sjutton skulle man få vardagen att gå ihop annars, hihi 

 

 


Kommentarer
Postat av: becka

hej! hoppas allt e bra me dej! ^^

igår så kom jag å tänka på en sak som har med japan att göra, så tänkte fråga dej =3



Hur gammal ska man för att dricka alkohol i japan?

2010-01-11 @ 15:47:22
URL: http://www.gepzy.livejornal.com
Postat av: Maria

Hej!^_^

Jag gillar din blogg jättemycket och den är verkligen bra när man som jag är intresserad av asien, b.la. då Japan.

Jag undrar om du har varit på någon konsert med en känd japansk artist, t.ex. Miyavi, KAT-TUN, LM.C..etc.. och vem/vilka är din/a favorit asiatiska artist/er?^_^

Kram!

2010-01-12 @ 23:46:27
URL: http://melodyrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0