Man kan ju inte få allt...

Jag har börjat få ont i knäna, riktigt ont i båda två.
Dom har verkligen fått nog av att sitta i golvet och alltid vara korsade.
Jag tycker det är lite oroväckande att dom börjat göra ont, vill
verkligen inte förstöra knäna när jag bara är 22 år gammal.
Speciellt inte när jag har haft sån tur med ryggen, vet alldeles för många
av mina vänner som gnäller på rygg ont vilket är helt otroligt enligt mig!



Just nu sitter jag och tjurar för jag hade verkligen drömt om att ha
Cyber Dam på mitt svenska bröllop, köpa och ta med mig som handbagage (typ)
men den kostar uppmot 3 miljoner yen () att köpa (användar rabatten blir slutpris på 1,8 milj)
och sen ytterligare fast pris i månaden i licens och uppdaterings avgift.
Det är alltså nästan lika mycket som ett bröllop för 60 personer.. och då medföljer inga mikrofoner...
Hmph eee... det är lite i värsta laget.

Det hade varit sjukt kul att ha en RIKTIG karaoke maskin, visst finns det
maskiner i Sverige också men man orkar bara höra "Like a Virgin" och "Eye of
the Tiger"
så många gånger...

 

Jag har lite problem med att tänka ut vilket datum som ska vara i ringarna,
försöker prata lite med Yuji om det men han är så mystisk just när det gäller dom.
Frågan är ju om man ska trycka ceremonins datum eller registreringens.









Kommentarer
Postat av: Miriam

Jag har sett begagnade karaoke-maskiner på Yahoo-auktioner någon gång tror jag...

Jag vill också ha!! Saknar riktigt karaoke sjukt mycket. T_T

2010-01-05 @ 16:34:51
URL: http://yamada.blogg.se/
Postat av: ~Cookie~

Grattis, till att ni ska ha bröllop iår endå :3

2010-01-05 @ 22:32:39
URL: http://popkakans.blogg.se/
Postat av: Sara

Det som är standard i sverige är väl bröllopsdatumet, så då skulle jag nog säga ceremonins.

2010-01-06 @ 01:30:27
URL: http://felicia07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0