Wii Fit!



8.4 km blev det på cyklingen idag, jag har inte börjat på Ö banan än
utan ville försöka få lite fler stjärnor på den med 22 flaggor men, haha.
Jag låste dock upp Expert banan som tydligen ska vara roligast.



Rockringarna så märkte jag att jag spelat fel och hittade den riktiga som är
mycket roligare när man först gör höger, sen vänster och spelet lägger ihop.
Eftersom jag körde första gången idag har jag bara 3 min upplåst så 730 varv är
för 3 minuters grenen!



Jag ökade på min egna ihopsatta träning också!
16 minuter blev 22 min (tror faktiskt lite mer i slutet).
Jag tycker det är superbra att kunna bygga ihop en egen träning med de
muskel och yoga övningar som man gillar och det man vill träna, väldigt smidigt!




Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag visst är hon? Min lillagoseplutt. Världens bästa valp ^^Jag har haft riktigt tur egentligen...hon har räddat mi liv kan man säga. TAck vare henne har jag fått mer rutiner och disciplin i vardagen. Och så blir man glad att tanekn att ån som dyrkar en sitter hemma och väntar :P hahaha Min sambo är väl också likadan, men hon blir gladast :P haha



Åh...du får lägga upp bild såklart på din brudklänning och brölloppet. Det är så sjukt att du lever ut folks drömmar om att få gifta sig med en japan och bo i japan etc.. jag har massor med vänner som drömmer om det. Jag själv kan väl dagdrömma om nåt sådant men ä väldigt nöjd med mitt liv faktiskt :P haha Jag ska börja spara pengar så jag kan åka till tokyo nån dag i framtiden. Min vän ska studera i tokyo och jag lovade att hälsa på. Jag kan hälsa på dig med då och bjuda dig på kaffe :P HAHAHA

2010-02-16 @ 12:37:58
URL: http://meeoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0