Vi fick Ekerö Kyrka!

Igår var vi hos skräddaren och hämtade upp Yujis kostym till
bröllopet som äntligen blivit klar och för att fixa smådetaljer kring
det vi ska hyra och beställa till båda vigslarna.
Precis som med min klänning visar jag tyvärr inga kort än, hihi,
men jag är så nöjd med skräddarens resultat, precis som jag föreställt mig!





Jag fick även äntligen den efterlängtade svaret om Ekerö Kyrka!
Det är så himla underbara människor som arbetar där och vi har fått boka in
vårat bröllop i augusti 2010 precis som vi verkligen önskade!

Något extra roligt var att det visade sig att sonen till kvinnan på expeditionen
har gått dagbarn hos min mamma, världen är så liten att det är otroligt.



Nu kan vi göra det sista på alla inbjudningar som måste gå ut nu rätt
omgående, framför allt till det japanska bröllopet men jag känner även att
jag inte kan vänta alltför länge med de svenska heller så det blir till att limma klart!
(Eftersom jag fortfarande är helt inne i projektet att prompt göra mina egna kort,
vad man hittar på alltså!)


Kommentarer
Postat av: Jojo

Oh lovely, Grattis!!

Avvviiissss jag är på dig, men jag skulle nog springa runt som en virrig höna och planera allt :p



Egna kort är både fint och personligt, så har man tiden så why not :p (Lite über dock!!)

2010-02-28 @ 22:22:49
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0