Vad ska man spela på Wii, hmm!

Jag sitter och försöker hitta lite spel till Wii som skulle kunna
vara kul att ha men till min stora besvikelse verkar det i stort sett
bara vara Wii Fit Plus som är så pass rörligt som det är.
Förutom Sports som jag inte har så mycket intresse i, det var rätt trist.



Det känns lite tråkigt att de två spelen som jag faktiskt funderat lite på
ett Harvest Moon spel (vilket har jag inte bestämt) och My Pokemon Ranch
alla fått så dåliga omdömen från de siter som spelar igenom och bedömmer mycket spel.
Men många gånger känner jag också, tycker dom om några spel alls?
Är det bara Final Fantasy spel och liknande (som får 9 av 10 bara av att vara ett spel i serien
som får bra omdömmen, är allt annat bara skräp i ögonen på de här spelarna?

Jag vet inte.. det är säkert jag som bara har hysteriskt dålig smak på spel.
Någon som har ett Wii spel att rekommendera?
Förutom Wii Sports.





Kommentarer
Postat av: Camilla

kolla in samba de amiga (eller va de hette) kan nog va kul men det kanske inte finns i japan...

2010-02-15 @ 15:34:52
URL: http://outthewindow.blogg.se/
Postat av: Sara

Kororinpa

Guitar Hero 3

New Super Mario Bros

Wario Smooth moves

Cooking Mama

Zelda Twilight Princess

2010-02-15 @ 15:43:56
URL: http://felicia07.blogg.se/
Postat av: Joanna

Men tycker du inte om Super Mario då? Mario Kart är sjukt kul :D sen tycker de flesta om zelda (I don't like zelda doxk..) men jag vet att det finns andra som verkligen ääälskar spelet. Min sambo sa att det va helt ok ^^ Men supermario är ju alltid kul :)



(ehum..lösen och id är heidi för att komma in på min blogg) Det är inte så att jag skaffat lösen för att folk inte ska kunna gå in... helt onödigt egentligen, men endå inte =/ Ooooh, en fråga. Ska du ha traditionell västern klädsel på ditt bröllopp? Alltså en vanlig brudklänning eller ska du ha kimono/yukata eller vafasen man nu har när man gifter sig. :)

2010-02-15 @ 15:56:02
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: Cassie

Ska också rocka med rockringarna sen hihi det är skit roligt :). jag tror man ska försöka göra de så snabbt som möjligt men de är jobbigt jag är på nivå 3 på cykling "Island View" skit jobbigt 27 flaggor va ju helt svettig efteråt haha.



men jag rekommenderar rockringarna för där jobbar du ju med midjan och låren :) cyckling är ju också skit bra lite som step :)



allt bra med dig idag då ?

vi vaknade nyss jag är halv sjuk medans Kim är jättesjuk :(



gjorde ni något i helgen?



Kramar =)=)

2010-02-16 @ 08:32:21
URL: http://mamiichau.blogg.se/
Postat av: Johan

Vill du ha ett gratis-spel till Wii så kan du alltid följa instruktionerna på http://www.youtube.com/watch?v=6gNnFkF468k



Då får du 500 Wii Points att handla ett gratis NES-spel för, eller spara till nåt annat :)

2010-02-17 @ 19:49:54
Postat av: Debbie

Vet inte om någon redan skrivit det, men Zelda: Twiligt princess är sjukt bra tycker jag. Var många som sågade det också bara för att det inte är så likt de andra Zelda-spelen som finns men jag tycker verkligen det var roligt som spel. Är lite rörelse med i det också eftersom "wiimoten" är hans svärd och "nunchaken" är hans sköld. Vilket alltså betyder att man ser jättetöntig ut när man springer runt och hugger sönder gräs och krukor, vilket man alltid vill göra för att tjäna lite extra ruupies, hihi. ^^ Är ju också attackkombinationer (i rörelser) man får lära sig för fiender och bossar. Väldigt roligt iaf. :) Dock lite mörkare än tidigare zelda-spel, men det tycker jag själv bara är ett plus. ^^



Sen finns ju alltid massor med Mariospel till wii som mario galaxy tex, men jag vet inte. Är inte så mycket för alla de där party-spelen. De är roliga på fest (vilket namnen iof indikerar XD ) men för övrigt så tycker jag man blir uttråkad snabbt av dem. Men har iof sett New super mario bros på visning, men aldrig spelat det själv. Ser ju väldigt roligt ut faktiskt.



Ps. Man kan fiska i Twiligt princess också, det glömde jag! Grymt energikrävande. Det finns en film på mig någonstans när jag gör just det som en kompis filmade i smyg. Haha, ser helt galen ut! XD



Oj, långt inlägg det blev nu. ^^; Hoppas det hjälpte något.

2010-02-18 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0