Tillhör nyheter allmänbildning...?

Jag har hållit på hela eftermiddagen med alla hjärtans dag bakning och tänkte
samtidigt ta igen lite Efterlyst på TV3 play då jag kan alla Lyxfällan avsnitt utantill.
Det var absolut ingen bra ide.



Av någon anledning har jag fått för sig att brott, hemska saker som händer ska man
känna till att det tillhör allmänbildningen och då jag absolut inte tittar på vare sig
nyheter på TV eller läser tidningar någonsin (aldrig någonsin, händer aldrig) så har
jag lite komplex för det.. nu har jag snarare förlorat min tro på mänskligheten.

Tycker ni nyheter är allmänbildning eller bara något man ser på för att inte känna
sig helt borta på lunch rasterna på jobbet? 

Kommentarer
Postat av: Matilda

varför har du tagit bort din design? :O

2010-02-12 @ 13:55:32
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: Debbie

Hehe, jag hoppas inte det, eftersom jag aldrig själv heller ser på nyheter eller läser tidningen. ^^;

2010-02-12 @ 16:36:53
Postat av: Anonym

Ehm.. va har du gjort med din blogg syster? XD

2010-02-13 @ 15:04:47
URL: http://jempnifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0