Städdag i iPodden! Det ska ju också göras.

Jag hoppas det här otroliga vädret vi haft i två dagar nu
betyder att våren kommit till Japan för visst luktar det i luften
sådär som mitt Japan ska göra, sommar och Japan bara.

Det har betytt att idag var det perfekt att vädra futonen, tvätta
sängkläder och ha alla fönstren vidöppna medan jag skurar persienner
och sjunger högt till Kobukuro, shit man börjar verkligen bli så gammal.



Annars har idag varit städa ipoden dag, eftersom jag är som
jag är blir det aldrig gjort annars om jag inte ägnar en dag åt att
byta ut videosar, musik och bilder mot Yuji som alltid lyckats ta sig tid.
Värsta som finns är ju att inte ha något man vill lyssna på trots att podden
visar 5 GB musik liksom.. men nu kommer den få en massa nytt mysigt!



Jag vill också helst synka ipoden med datorn eftersom jag ALLTID glömmer
att lägga över en nåt låt och dom fastnar i library och sen förstår jag inte vart
den tagit vägen när jag är på väg till skolan och snurrar som hysteriskt i jakt efter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0