Spöa mig i Wii Fit Plus!

Jag har utmanat Cassie lite sådär då vi båda kör Wii Fit Plus nu ihop
om att bli smala, snygga, tränade bikinimodeller inom en orealistisk
framtid och Wii Fit har ju något som alltid fungerat bra på människor - high score.



Jag har insett rätt snabbt att jag är allmänt värdelös på Wii så om det är någon
mer som också lirar och känner för att spöa mig så är det bara och haka på 
De grenar jag kör mest är cykel, skateboard och joggling (ovan, helt värdelös, haha)
men jag är inte för petig med vad jag gör för något.. det ända tråkiga är att jag inte riktigt
kan lägga min fulla energi på joggning och hinderbanan då det skulle störa grannarna så
dom grenarna kör jag faktiskt inte alls 





Kommentarer
Postat av: Neko

Ha! Du gjorde så att jag fick lov att skaffa Wii fit plus. Hade redan den äldre versionen och jag har länge pratat om att skaffa den nya. Skulle bara testa lite smått igårkväll vilket resulterade i en timmes effektiv träning. Snacka om att bli lurad att träna lite! Jag känner till och med av det idag!

2010-02-16 @ 06:41:29
URL: http://nekoneesama.blogspot.se
Postat av: Neko

Bra att jag kan min egen URL, ey? XD

2010-02-16 @ 17:45:37
URL: http://nekoneesama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0