Pokemon "Z"?

Jag har haft superont i knäna idag och fick ta mig till en drugstore
under programmerings lektionen i hopp om att hitta något som hjälper.
Jag hittade ingen direkt medicin men köpte lite värmepadar som man
sätter fast på kläderna, det kanske är ren inbillning men det känns aningen bättre.



Annars följer jag spänt alla uppdateringar om nya Pokemon spelet!
Bilden ovan kommer från Coro Coros hemsida som är en manga tidning.

Något jag verkligen vill ha är Pokemon Sapphire.
Men eftersom jag fortfarande har Emerald och FireRed som inte är
klara så känner jag ingen direkt stress till att skaffa det nu på direkten.
Men jag tycker jag verkar rätt bestämd med att det ska vara den japanska versionen.

Jag håller också på att ändrar designen helt så tills den har kommit upp
så får vi stå ut med den här fina bloggesse templaten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0